Zobacz pełną wersję : czy moj zestaw jest dobry?? ??nie zaduzo??
mam akwarium 120l w przyszlosci ma to byc ameryka poludniowa z czarna wodą...narazie tam plywaja:
2x ramirezki(parka)
3x kakadu(samczyk i 2 samiczki)
12x brzanka sumatrzańska(nie mam serca sie ich wyzbyc) :)
1x plekostomus
2x zbrojnik niebieski(parka)
1x zbrojnik niewiadomej rasy(kiedys wam go na zdjeciu pokaze)
1x fossilis(sum nie pamietam nazwy)
w przyszlosci planuje wymienic brzanki na neony czerwone i innesa
oczywiscie sporo roslin...czy nie mam tego zaduzo?? :?: :?: prosze o rady...bo wsumie dopiero zaczynam.. :P :wink:
Jeszcze też jestem początkująca, ale wszyscy na forum mówią: NIE dla kakadu z ramirezami. Trzeba się chyba zdecydować: kakdu lub ramirezy.
I lepiej jest słuchć bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek, niż potem wysyłać rozpaczliwe posty typu: "sprzedam/oddam/zamienię takie a takie rybki". Sama też tego doświadczyłam na własnej skórze, więc powtarzam: lepiej słuchać, niż potem żałować.
Brzanki raczej bym wyrzuciła, zwłaszcza sumatry. Plekostomusa raczej też, hmm, rośnie bardzo duży. Co do reszty, to nie wiem.
Kakadu+Ramirezy to nienajlepsze połączenie (wiem z autopsji..Kakadu są za silne).
Plekostomus za duży do tego akwa.
Zbrojnik niewiadomej rasy....mam nadzieję że to nie gibbiceps :wink:
Brzanki mogą podgryzać płetwy pielęgniczkom.
Reszta oki :lol:
brzany sa tylko chwilowo....bo dostalem je razem z akwa...a co do tego glonojada to napewno nie jest to gibiceps..bo wiem jak to wyglada...to jest albinotyczne dlatego mam problem z rozpoznaniem gatunku...a muj plekostomus narazie zostanie bo jest malutki ma moze 5 cm zamierzam dopuki kakadu sie nie rozgoszczaw moim akwa...to ramirezki jeszcze zostana...ale tez je wyeksmituje do mniejszego akwa(ale puzniej)...
PS:moze ktos z okolic Tomaszowa Mazowieckiego chce wymienic sie np kilka sztuk neonkow za 12 dorodnych brzanek.w ostatecznosci oddam darmo...kontakt przez gg 5820892