Zobacz pełną wersję : [30l][Tanganika] Domek dla muszlowców - po pewnym czasie
pedro1975
05-05-2005, 22:53
Przedstawiam tym razem docelowy wystrój zbiorniczka. Jak widać postarałem się zastosować do Waszych rad, za które serdecznie dziękuję.
W tej chwili zbiornik zamieszkuje już (podobno dobrana) para brevisów.
Mam już je 5 dni i zdążyłem zaobserwować, że w pierwszych dniach zajmowały one jedną muszlę. W tej chwili samiec przytargał drugą obok i tam się przeprowadził. Co jakiś czas wachlują płetwami przy muszlach.
Czy to już tarło? (wg literatury tak to wygląda) Nie mam doświadczenia z Tangą dlatego proszę o pomoc.
Napiszcie też czy się podoba i czy coś jeszcze wymaga zmiany.
Wielkie dzięki
mi się podoba. Przez takich jak Ty żona mnie ciśnie żeby postawić drugi baniaczek, taki do 80-100 l, z kamieniami w środku... :wink:
Hehe,żeby tak moja druga połowa powiedziała: "kochanie tak bardzo podobają mi się akwaria,postaw jeszcze jeden zbiorniczek.:-))
Pomarzyć sobie mogę.
A co do muszlowców, bardzo ładne akwarium, na dno ja bym wybrał drobny piasek,ale to kwestia gustu i tak jest super.
Może niedługo będą małe przecinki-czego życzę.
Pozdrawiam
pedro1975
05-06-2005, 09:24
Moja żona też była przeciwna. Dlatego wybrałem mały zbiorniczek i postawiłem go u siebie w pokoju biurowym bo tylko na taki mam tam miejsce. Grubszy piasek wybrałem tylko ze względów higienicznych (też podoba mi się bardziej drobniejszy nawet go kupiłem) Jakoś nie wyobrażam sobie odmulania drobnego, a przy tak małym zbiorniku podmiany trzeba robić częściej.
Sorki za marną jakość zdjęć
Muszę jeszcze nad tym popracować.
Dzięki za komentarze.
Widze że dałeś sie przekonać i dodałeś roślinke. :) Jak dla mnie akwa wygląda super. :wink:
Jeszcze lepszy niż jakiś czas temu! Gratuluję! :D
Michał J
05-06-2005, 13:10
Akwarium bardzo ciekawe. Sam mam niecałą 30-stkę ale holendra ;)
damian120
05-06-2005, 13:30
Bardzo ładny zbiornik mały ale ma swój urok.Mam nadzieje że za niedługo bendziesz mugł się pochwalić małymi.