Zobacz pełną wersję : Pielegniczka Kakadu i Roślinki
Od niedawno zaczole interesowac sie akwarystyka dlatego jestem jesscze zielony w tym temacie.
Zalozylem akwarium wielogatunkowe i mam w nim parke Pielegniczek Kakadu (kupilem je na prube) i bardzo mi sie spodobaly i zamierzam jeszcze kilka dokupic ale zauwazyelm ze cos mi pozera roslinki i jak zauwazylem to sa wlasnie Pielegniczka Kakadu.
Co mam zrobic aby nie pozeramy mi roslinek, czy jest na to jakas rada :?: Zauwazyelem ze one nie jedza pokaru suchego u mnie. Moze powinienem karmic je zywym pokarmem :?:
moim zdaniem powinienes kupic jakis pokarm roslinny, lub spróbowac im podawać pokarmy domowe z dodatkiem roślin. Może spróbuj dawac im lane kluski z dodatkiem jakiegos warzywa, lub wrzuc liść sałaty i przygniec go z jednej strony kamieniem zeby nie wypływał na powierzchnie :)
pielegniczki kakadu zyja w haremach i powinienes dokupic jeszcze 2 samiczki oczywiscie zalezy to od wielkości akwa
Zalozylem akwarium wielogatunkowe i mam w nim parke Pielegniczek Kakadu (kupilem je na prube) i bardzo mi sie spodobaly i zamierzam jeszcze kilka dokupic ale zauwazyelm ze cos mi pozera roslinki i jak zauwazylem to sa wlasnie Pielegniczka Kakadu.
Co mam zrobic aby nie pozeramy mi roslinek, czy jest na to jakas rada :?: Zauwazyelem ze one nie jedza pokaru suchego u mnie. Moze powinienem karmic je zywym pokarmem :?:
Pielegniczki sa miesozerne, wiec nie wiem czemu u Ciebie podgryzaja roslinki? :roll: Prawdopodobnie sa glodne skoro nie przyjmuja suchego pokarmu, a tylko takim je karmisz. :(
Zacznij im podawac zywy lub mrozony pokarm, to powinny przestac sie interesowac roslinkami! Poza tym zywy pokarm jest niezbedny w diecie pielegniczek.
Poczytaj troche o tych rybkach, np. na stronie http://www.apisto.pl/ jest sporo informacji, takze o zywieniu.