PDA

Zobacz pełną wersję : [72l][tanganika]muszlowce /zdjecia juz dzialaja/

guruking
04-13-2005, 20:35
oto moja mala tanganika, 4 muszlowce wielopręgie, akwarium 72litry duzo piasku jak widac w akwarium plywaja jeszcze 2 male glonojady i 2 ampularie, oswietlenie zarowka 11W wlaczana na kilka godzin dziennie czasem wcale.
pH:ok8
twardosc weglanowa ok30
temp: 25st.
w akwarium sa piaskowce.
filtracja aqua clear 150 zastosowany prefiltr z gabki na wlocie a pojemnik wypelniony ceramiką filtusa,
grzałka 100W skalar
wszelkie opinie mile widziane i pytania :)
Pozdrawiam
P.S
moze ktos rozpoznaje plec rybek?

guruking
04-14-2005, 12:06
nikt sie nie chce wypowiedziec? :cry: :cry: :cry:

Emel Woo
04-14-2005, 12:26
Ja nie jestem w tanganice obeznany, ale to co widzę przypomina mi starożytną Świątynię Karnak w Luxorze - dokładnie, nawet widać tam obeliski i kolumny, a piasek dodatkowo potęguje wrażenia z Afryki. Nie znam się, ale wygląda odjazdowo :)

zipke
04-14-2005, 13:08
No tak szczerze to te kamienie pionowo powbijane to tak nie za bardzo wiesz starsznie nienaturalnie to wyglada...
popracuj tez nad tlem.

mati
04-14-2005, 13:13
Ja bym zmienił tło na jakieś beżowe i inaczej ułożył kamienie, bo przypominają krawężnik. Napewno będzie ładniej. :wink:

veronika_van_halen
04-14-2005, 15:02
ładne rybcie, co do kamieni zgadzam się, szczególnie ten kanciasty wygląda bardzo nienaturalnie.

guruking
04-14-2005, 15:18
jako tlo mysle nad styropianem powytapianym rozpuszczalnikiem a co do kamieni to mam zamiar jechac do ogrodowego po jakies lupki bo te mi tez sie niezbyt podobaja :) , pozyjemy zobaczymy :)

Pozdrawiam

pedro1975
04-21-2005, 10:48
Przymierzam się właśnie do muszlowców mam już wszystko tylko zastanawiam się nad piaskiem mam biały bardzo drobnej granulacji.
Jak jest z utrzymaniem czystości podłoża; jak możesz daj mi jakieś wskazówki na priv.