Zobacz pełną wersję : [200l]moje akwa do waszej oceny
Witam
Czytam to forum już jakiś czas wkońcu postanowiłem się pochwalić swoim baniakiem jestem totalnym laikiem i mam akwa od 3 miesięcy obsada oprócz tenczanek się nie bawem zmieni jak żona pozwoli ;) czekam na wasza krytykę
Wymiary akwa
90x45x50h
Parametry wody
Kranówa nie mam pojęcia, jaki skład
Temperatura
26 28 C
W baniaku ryby
10 tenczanek
10 kardynałek czy jakoś tak
3 bystrzyki
2 glonojady
5 kirysów spichrzowych
Jakiś gubik;)
6 skalarów
3 mieczyki młode i chyba skarłaciałe od zakupu nic nie urosły :)
3 kosiarki
3 gurami mozaikowe
czyli totalny bałagan:):):)
WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA 1MACIEK1
POZDROWIENIA DLA PREZYDENTA??? ;););)
słuchaj stary... baniaczeka masz bardzo ładny, mnie się podoba ...
ale nad obsadą możesz popracować, pozmieniaj rybki załóż gatunkowe a będzię git (..) jak dla mnie..,.
pozdrawiam :)
mam tylko 2 malutkie uwagi, kirysek spiżowy (nie spichrzowy) i gupik (nie gubik) :wink: a poza tym aqua ładnie roślinkami obsadzone - trzeba tylko poczekać aż dorosną, zastanawiam sie też czy roślinki po jakimś czasie nie zasłonią Ci korzenia (?)
pozdrawiam,
Adrian
Witaj
Akwarium masz ladne, rybki maja duzo przestrzeni do plywania co do obsady to dokupil bym jeszcze pare sztuk Bystrzyka i pare sztuk gupika :) Ja na towoim miejscu umiescilbym troche wglebki lub pistie w akwarium bo cos pusto u gory :) a tak to wszystko wporzadku.
Napisz jeszcze co masz za oswietlenie :D
Pozdrawiam
chyba troszkę przerybione akwarium, a co dowygladu to podoba mi sie take ładne proste akwa bez konbinacji
veronika_van_halen
04-12-2005, 11:30
oddaj kardynałki, bo nie pasują do reszty obsady - potrzebują zimnej wody, a reszta ryb woli cieplejszą. poza tym pewnie niedługo zostaną zezarte przez skalary i gurami. akwa jest przyjemni dla oka :)
Miło popatrzeć na kolejne akwariu łodzianina :), bardzo ładnie wygląda :11:
Gratulacje.