Zobacz pełną wersję : Prośba o porade Obsada !!!!
Jestem początkujący, narazie po różnego rodzaju lekturach internetowych, mam akwarium 112l. parametry wody pH-7, kH-4, gH-10, ozotyny 0, azotany w normie, nawożenie CO2 roślinki pięknie rosną.
A teraz co do obsady takie założenia;
2-zbrojniki niebieskie,
5- Akar z Maroni
2 parki pielęgniczek ramireza,
10 neonków lub żwawików
ewentualnie jakieś kiryski
Poradźcie czy tak jest OK lub co zmienić najbardziej zależy mi na akarkach i ramirezkach.
POZDROWIENIA
Moim zdaniem tyle akar to za duzo a pozatym akary sa za duzo ryba jak na takie akwarium zamiast niej moglbys kupic jakies male pielegniczki np agasiza czy kakadu lub dokupic ramirez
akar z maroni ma 10 cm długości
no właśnie te akarki nie przekraczają 10 cm i potulne jak baranki
acytryna
04-08-2004, 19:54
wg mnie może być tylko nie wiem czy nie za dużo ich w baniaku będzie
Michał J
04-08-2004, 19:55
Pielęgnicowate + Neony + akwarium roślinne...hmmm ... Jak dla mnie to za mocna mieszanka. Zdecyduj się na coś. Ja bym radził :
1 Labeo
15 Neonów, albo 12 Brzanek.
No i oczywiście zbrojniki :)
Możesz zastanowić się nad poziomami np. Górny - Danio, Średni - Labeo/brzanki Dolny - Kiryski / Kosiarka.
Ale to tobie ma odpowiadać obsada, więc wybierz to co tobie się podoba :)
matyjasz
04-08-2004, 19:56
Obsada pasuje tylko za zbrojniki dał bym 4 otoski i z 5 kirysków.
moim zdaniem dobrze to rozplanowałeś tylko docelowo akar powinna zostac tylko para :!:
Evergrey
04-26-2004, 19:50
DLACZEGO SUGERUJESZ TYLKO 1 LABEO?
Jak te rybki zachowują się w większych grupach???
Pielęgnicowate + Neony + akwarium roślinne...hmmm ... Jak dla mnie to za mocna mieszanka. Zdecyduj się na coś. Ja bym radził :
1 Labeo
15 Neonów, albo 12 Brzanek.
No i oczywiście zbrojniki :)
Możesz zastanowić się nad poziomami np. Górny - Danio, Średni - Labeo/brzanki Dolny - Kiryski / Kosiarka.
Ale to tobie ma odpowiadać obsada, więc wybierz to co tobie się podoba :)