Zobacz pełną wersję : "Lisi ogon" Pomocy
Witam wszystkich :) .Wróciłem do akwarystyki po ok.20 latach :D . Wydawało mi się, że mam o tym jakieś pojęcie.Od paru tygodni studiuję to forum i doszedłem do wniosku, że "WIEM,ŻE NIC NIE WIEM" :shock: . Mam wiele pytań ale najpilniejsze: parę dni temu posadziłem" LISIE OGONY" gubią one liście i robią się brązowe.Co się dzieje :?: . Ratujcie :!:
Karol Kaniewski
04-05-2004, 18:46
Hmmm szcerze to pierwszy raz slysze o takiej roslince.
Masz moze jakas fotke ??
Też pierwszy raz o czymś takim słysze... , moze kiedyś widziałem ale niekojarze...
Nawozisz akwa czyms?
Często brak żelazo powoduje że roślinki maja wybalakłe kolory, robia sie przezroczyste itd.
Musisz napisać coś więcej o akwa, o nawożeniu, jak dawno masz te roślinki... więcej szczegółow.
PS. Nigdy niesłyszałem o takiej roślince czy to napewno roślinka do akwarium?
Jacek Pawłowski
04-05-2004, 19:14
Witam wszystkich :) .Wróciłem do akwarystyki po ok.20 latach :D . Wydawało mi się, że mam o tym jakieś pojęcie.Od paru tygodni studiuję to forum i doszedłem do wniosku, że "WIEM,ŻE NIC NIE WIEM" :shock: . Mam wiele pytań ale najpilniejsze: parę dni temu posadziłem" LISIE OGONY" gubią one liście i robią się brązowe.Co się dzieje :?: . Ratujcie :!:
Witam
Zobacz tutaj: http://www.holenderskie.aip.pl/baza/limnophila_aquatica/
Podaj parametry wody,oswietlenie,czym nawozisz itp. Bez takich danych jak mamy Ci pomóc :?:
Jacek Pawłowski
04-05-2004, 19:18
Hmmm szcerze to pierwszy raz slysze o takiej roslince.
PS. Nigdy niesłyszałem o takiej roślince czy to napewno roślinka do akwarium?
Witam
Jakbyscie jeszcze nie wiedzieli to ta roślina nadaje się do akwarium,a nazywa sie: Limnophila aquatica (Limnofila wodna) .