PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie rybki na początek?

Dosmen
04-02-2004, 18:40
Jestem początkującym akwarystą. Mam problem. Jakie rybki wybrac na początek mojej zabawy? Temat skierowany jest dla takich osób jak ja. Mam prośbe do doświadczonych "rybkarzy". Pomagajcie Nam początkującym akwarysta!

Mregal
04-02-2004, 18:51
Zacznij sobie od GUPIKÓW szybko Ci się będą rozmnażać będziesz miał radoche... (każdy cieszy sie jak dziecko jak jego maleństwa sie rozmnoża...:)
Polecam też MOLINEZJE i MIECZYKI chodź mieczyki potrafia zjadać narybek...

PS. Tylko niekupuj sobie 50 tych gupików ;) (no chyba ze masz akwa 200l hehe)
Pozdrawiam

Ghostek
04-02-2004, 19:04
tak jak wyżej polecam żyworódki tj.gupiki,molinezje,mieczyki,platynki itp.
są to rybki ładne jak i w dość łatwy sposób dające sie rozmnożyc,tak więc pierwsze małe rybki napewno zachęcą początkującego do dalszego wtajemniczania sie w akwarystyke.
obsada jak i ilość trzymanych rybek zależy też głównie od tego jakie masz te akwarium,ile litrow itp.
napisz cos wiecej o swoim akwarium:)

życze sukcesów w hodowli :11:

pozdrawiam

DaroS
04-02-2004, 19:08
A ja bym zaczął najpierw abyś podał jakie masz parametry wody(czyli twardość i ph),a potem ile litrów akwa?

Michał J
04-02-2004, 19:51
A ja bym zaczął najpierw abyś podał jakie masz parametry wody(czyli twardość i ph),a potem ile litrów akwa?

Początkującego pytasz o ph i twardość :? No chyba, że się tak wtopił, że kupuje testy i takie tam :D

Ja bym radził zacząć od neonów. Mało brudzą więc nie będziesz miał problemów wielkich z czyszczeniem. Do tego kiryski i glonojady i będzie G :11:

Podaj wymiary akwa

-Bartek-
04-02-2004, 20:05
Zacznij sobie od GUPIKÓW szybko Ci się będą rozmnażać będziesz miał radoche... (każdy cieszy sie jak dziecko jak jego maleństwa sie rozmnoża...

Jak bym był początkującym akwarystą to bym zrozumiał, że tylko molinezje i mieczyki zjadają swój narybek, a przecież wszytskie ryby żyworodne (w tym gupiki) zezerają swój narybek...