PDA

Zobacz pełną wersję : MAM PROBLEM Z BRZANKĄ RÓŻOWĄ . . PLZ POMUSZCIE

mos 90
02-13-2005, 12:24
Mam problem.Mianowicie jestem początkujący miałem co prawda kiedyś małe mieczyki lecz to stare dzieje.Teraz mam problem z Brzanką Różową jest ona w ciąży od około półtora miesiąc wygląda jak balon lecz za cholere nie chce złożyć ikry :cry: :cry: :cry: .Ma warunki idealne dwóch samców do pomocy :lol: :lol: i teraz opisze warunki jakie panują w zbiorniku tarliskowym.Więc jest Cabomba i kilka innych kamieni itp.Poza tym 25 stopni celcjusza ( zbiornik ma 65 litrów ) w ph wody się nie bawie. . . BŁAGOM POMUSZCIE JESTEM BEZRADNY I NIE WIEM O CO CHODZI HELP ! :( :( :(

sliski
02-13-2005, 19:59
sprobuj obnizyc temperature do 22 C karm obficie wodzieniem artemia przez tydzien a potem podnies temperature na 26C. Albo sprubuj teraz wymienic 1/3 czesc wody na zimna swieza

mos 90
02-13-2005, 21:27
Dzięki napewno spróbuje wprowadzić w życie twoje porady :D Lecz jeśli to nie pomoże to jeszcze tu napisze ( miejmy nadzieje że nie będe musiał z tym pytaniem wracać tu ponownie ) thx :wink:

Miken
02-13-2005, 22:51
Twoja ryba nie jest na pewno w ciąży :( pewnie jest chora bo nie jest możliwe żeby nosiła w sobie ikre przez tak długi czas wiem to bo sam miałem brzanki rózowe a i nawet nie chwaląc sie je rozmnożyłem.
A wszytskie ocierzałe samice wycierały sie zaraz na drugi dzień a jak do tego niedochodziło to niestety padały predzej czy później a pozatym jak widzę jesteś poczatkujacym akwarystą i wcześniej nie miałeś doświadczeń z rybami jajorodnymi a tylko z zyworódkami a one rozmnażają się zupełnie inaczej pozdrawiam :lol:

mos 90
02-14-2005, 10:22
Masz racje nie miałem jeszcze ikry u swojich rybek . :cry: Ale jeśli mówisz że jest chora to co moge zrobić aby ją wyleczyć ? ? ?
:?: :?: :?: Pozdro i czekam na odpowiedz :wink:

Danny
09-03-2005, 21:38