PDA

Zobacz pełną wersję : Słupsk - jest stąd ktoś?

martuch
01-02-2005, 18:48
Jestem tu początkujący - byłoby miło poznac kogoś ze swojego miasta :)
Moje gg - 4545107 :)

Topic przeniesiony (iz)

rybka1
01-02-2005, 19:19
Cześć!!
Ja także jestem ze Słupska, przynajmniej pochodzeniem, bo od kilku lat już w Szczecinie. Ale witam serdecznie :D

hib1
01-02-2005, 19:48
No witam! Ja mieszkam między Słupskiem a Szczecinem. A propos - są u Ciebie godne polecenia sklepy akwarystyczne? Podkreślam słowa "godne polecenia", czyli - zdrowe ryby, dobre ceny itp.?

martuch
01-02-2005, 21:13
czesc :)
miło poznać :) dalej szukam osób ze Słupska :P

czy sa u mnie sklepy - hmm... wiesz niby jest ich troszke, jednak bardzo rzadko w nich kupuje cokolwiek. bardzo często jednak zagladam do EXIBO, sklep w Słupsku koło ulicy Wiejskiej - koles sam pielęgnuje i rozmnaża rybki, nie są max drogie - ale za to cudowne :) zawsze można sie dogadać - a towar zawsz zdrowy :) godne polecenia!!
a tak po za tem - nie daleko ode mnie mieszkasz - więc moze dąłoby sie od ciebie jakieś roślinki do akwy wyciągnać :)

roki
01-03-2005, 23:18
Slupsk :?: :?: :?:
Nigdy nie przypuszczalem, ze na tym akwarystycznym pustkowiu znajdzie sie ktos, kogo zainteresowania sciagna na to forum. :shock:
W tym miescie nie ma prawdziwych sklepow akwarystycznych. Sa tylko zoologiczne, w ktorych sa akwaria. No i oczywiscie w pelni "kompetentna" obsluga.
Rybki - stale te same gatunki. Cos egzotycznego - to naprawde trzeba miec fart.
Sklep, w piwnicy ul. Garncarska (nie znam nazwy). Kiedys wlascicielem byl p. Zdzisiek, teraz ktos to odkupil. Dawno tam nie bylem, ale chyba to jedyne miejsce, gdzie ktos sie zna na rybach. Choc wybor nie za bardzo.
Sklep w piwnicy ul. Dmowskiego (rejon). Wlasciciel kawal ch..a, jezeli ktos wie cos lepiej od niego, ale tam mozna kupic najbardziej egzotyczne gatunki (w Slupsku). Chociaz trzeba uwazac, gdyz kupilem tam Ap. Borelli w 2 partiach - 1 ok, 2 do d..y.
Pozdrawiam

martuch
01-04-2005, 18:28