Zobacz pełną wersję : Pomóżcie początkującemu, proszę ;))))
Początkujący12
11-30-2004, 17:55
Jestem początkującym akwarystą i mam zamiar hodować muszlowce. Będę miał 50-cio litrowe akwarium. A to moje pytania:
1. Jakie muszlowce bardziej polecacie dla początkujacego akwarysty, chcialbym by można było rożmnożyć i trochę podchować narybek w tym samym akwarium (możecie polecić innego, ale chciałbym by był to ciekawy pod względem zachowania muszlowiec)?:
1.Muszlowiec wielkooki
2.Muszlowiec krótki
3.Neolamprologus similis
2. Jak wyciągnąć ślimaka z muszli?
3. Które muszlowce polują na ślimaki, jeśli takie są i czy można hodować je w 50 litrach?
4. Czy do 50-ciu litrowego akwarium z jednym z podanych wyżej muszlowców można hodować dobraną parę naskalnika wężogłowego (czy będą jakieś konflikty)?
5. Czytałem że do akwarium z naskalniakami można włożyć kokosa, jest podobno doskonałym miejscem na złożenie ikry, czy to prawda?
Z góry dziękuję.
matyjasz
11-30-2004, 18:31
Po pierwsze tworząc dwa takei same tematy zaśmiecasz forum, a po drugie na swoje pytania uzyskasz odpowiedzi w tym dziale.
Początkujący12
11-30-2004, 19:17
Co do kopii to jest to niezależne, nie mam nad tym kontroli tzn. to wina modemu.
Jak narazie szukałem informacji na temat tego na tym forum i nic.