Zobacz pełną wersję : 10l co, jak, ile ?
Jestem zielony w akwarystyce morskiej, a chciałbym założyć 10l akwa morskie z samymi ukwiałami, kolarowcami itp.. Może krewetkami. Co mi jest potrzebne do takiego akwa?Ile bym wydał na takie akwarium kasy? Gdzie są sklepy w Kielcach lub w Krakowie gdzie można się w to wszystko zaopatrzyć?
No to przyszalałeś :!: :!: :!:
Nie łatwo jest takie maleństwo pociągnąć z sukcesami nie mająć dostatecznej wiedzy i czasu na obsługę :!: :!: :!:
Z porażkami owszem, łatwo :!: :!: :!:
paletka6
12-31-2006, 15:16
ukwiałami-aptasiami ? :D
potrzebna Ci jakaś mała grzałeczka,kaskada i oświetlenie np.powercompact 50/50 a i woda z Ro do tego troche soli
wydasz na to kilkaset złotych
najlepiej jak całą wode i skałe weźmiesz z ustabilizowanego zbiornika
ocelocik
12-31-2006, 15:25
Popatrzylem na swoj zbiornik do podmian i mam wrazenie, ze gdybym wsadzil tam mojego Sarcophytona ( a i tak mam niewielkiego ) to nie byloby miejsca na nic innego.
Osobiscie odradzam - mozliwosci niewielkie, doswiadczenia brak, zadne trudniejsze ( w stylu wspomnianej krewetki ) zwierzaki nie wybacza nawet nieduzych potkniec. Szybko mozesz sie zniechecic. Polecam wszystko jeszcze raz przemyslec i zastanowic sie nad np. 50l lub 100l. Pozdrawiam,
M.
Ocelocik święta prawda!!!
tancerz2005
01-18-2007, 00:15