Zobacz pełną wersję : czy to może być ichtiosporidioza?
dubeltoovka
06-17-2004, 13:34
opierając się na artykule pana Jerzego Antychowicza (http://www.akwarium.prx.pl/adv/ichtiosporidioza2.htm ) mam pytanie czy ktoś miał już do czynienia z tym grzybem..? mam chorego welona, którego trudno mi zdiagnozować bo objawy są niepełne (patrz--> http://www.akwarystyka.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2886) i chyba popełniłam wielki błąd wpuszczając go spowrotem do akwa ogólnego... podałam już 2 dawki MFC, poprawa stanu rybki raczej nieznaczna... jestem początkującą akwarystką, brak mi doświadczenia dlatego pytam tutaj, może ktoś przechodził przez podobne problemy...
dubeltoovka
06-18-2004, 10:00
:cry: dziś rano znalazłam martwą molinezję... druga też mi gdzies znikneła... być może też padła tylko leży w miejscu niewidocznym... postaram się jak najszybciej zdobyć testy, popytam znajomych może ktoś mi coś udostępni do wypłaty narazie hohohoho daleko... trzymajcie kciuki...
Napisz czy te molinezje miały jakieś objawy i jakie robisz podmiany wody i jak długo chodzi filtr.(Sorry nie mam czasu na szukanie)
dubeltoovka
06-18-2004, 11:29
Molcie - żadnych objawów... ani zmian na skórze, ani dziwnych odchodów, ani dziwnych zachowań... Jakiś miesiąc temu jedna Molly zachowywała sie dziwnie przez kilka dni, przesiadywała ciągle na dnie ale to mineło po jakichś 5-ciu dniach... teraz obie były żwawe, pływały jak zwykle w górnej częsci zbiornika, apetyt bez zarzutu...