Zobacz pełną wersję : BIMBROWNIA
wojtass_maniak
06-13-2004, 10:19
mam pytko czy tak zrobiona bimbrownia jak ja mam jest dobrze, bo mi z dyfuzora zadne bable nie leca:-/a szczelnosc jest w tym dyfuzor nie jest caly pelny wody tylko jego czesc a nad tym jest gaz jak na obrazku taka bimbrownia mi dziala czy cos mam poprawic bo to jest moja 1 i jestem w tym zielony:)
Zanurz cały dyfuzor w wodzie tak, żeby woda go wypełniała i nie zawierał powietrza.
wojtass_maniak
06-13-2004, 10:52
powietrze jest juz tylko w szyjce dzwonu dalej jest woda a mimo tego nie leca babelki z dzwonu co jest grane:-/???
wojtass_maniak
06-13-2004, 10:53
teraz popatrzalem i widze ze te miejsce z powietrzem sie powiekszylo i cos czuje ze za chwile zabulgota mega babel:D
Działanie tego typu dyfuzora polega na tym, że CO2 wypiera z dzwona wodę i gromadzi się w nim powoli rozpuszczając. IMHO powinieneś raz na jakiś czas (to zależy od tempa rozpuszczania CO2, raz na jeden, dwa dni) opróżnić dyfuzor żeby uniknąć zerwania go albo właśnie wielkiego megabąbla :P
wojtass_maniak
06-13-2004, 11:32
ahaaaa to juz kumam dziex:)
wojtass_maniak
06-13-2004, 16:15
mam jeszcze jeen problem sytuacja wyglada jak na rysunku co jest grane to tak ma byc:-/?? pogazowalo od wczoraj fajnie a dzis tak stoji i nic nie babluje szczelne jest wszytsko (na 90%)
Michał J
06-13-2004, 20:01
Czasami wydaje się, że jest szczelne, a mimo to gdzieś to CO2 ucieka. Ja mam wszystko pożądnie zaklejone silikonem.
wojtass_maniak
06-13-2004, 21:29
tak to wyglada no ja tez mam porzadnie zaklejone i nie wiem o co chodzi
Zanurz tak, żeby kawałek rurki znajdował się pod wodą. Wtedy będziesz wyraźnie widział, czy wszystko działa. Jeśli w rurce będzie woda, to będzie znaczyło, że jednak nie jest to do końca szczelne.
delfin2525
10-20-2004, 15:42